donderdag 28 mei 2009

HALLO LIEVE MENSEN.........

Hallo allemaal,

Wij zijn nu alweer bijna 2 maanden open en alles gaat goed....

Over het algemeen hebben wij heerlijk weer gehad en een drukke bezetting gehad, gelukkig maar...

Er is weer het een en ander veranderd, zo hebben wij een nieuwe receptie en we zijn nu bijna klaar met de speelruimte naast het restaurant, dus bij iets minder weer kunnen de kinderen en ook de ouders zich goed vermaken in de speelruimte.

Wij zijn klaar voor het hoogseizoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Kim

2 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat jullie de camping hebben overgenomen. Ik heb er in het verleden (2002) als iemand uit het recreatie-team gewerkt en het was toen al een prachtige camping.

    Helaas vond ik de vorige eigenaren niet zo goed... zowel voor ons (recreatie team) als voor de gasten. Ik ben blij dat het nu is overgenomen door mensen die zich er met hard en ziel voor inzetten want het een camping op een PRACHTIGE locatie en met heel veel mogelijkheden.

    Ik hoop er ooit weer eens terug te komen! Maak er wat moois van!

    Groeten uit Friesland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Bedankt voor deze leuke reactie, leuk om te horen.

    Het is inderdaad een mooie camping en we zijn dan nu ook druk bezig om de puntjes op de i te zetten..

    Wie weet tot ziens..

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen